úterý 2. prosince 2014

Bookshelf tour #1 Detektivní / Thriller

Po hodně dlouhém rozmýšlení, jsem se rozhodl, že se pokusím vytvořit svoje první video. Stálo mě to hodně nervů, protože se mi nedařilo video natočit a technika se rozhodla nespolupracovat, až na konec se mi podařilo vytvořit v celku přijatelné video. Ale musel sem ho bohužel ochudit o úvod, takže to snad omluvíte. Přidám sem úvod písemně :) 

Rozhodl jsem se natočit Bookshelf tour, a aby to nebylo příliš dlouhé video hned na začátek, rozhodl jsem se, že svojí knihovnu rozdělím do 3 částí, jak mám knihovnu rozdělenou. První video, které vám přináším je na horní část mé knihovny, kde se nachází mé oblíbené knihy, které spadají do žánru detektivní a thriller. Dále pak bude následovat druhá část knihovny, kde se nacházejí fantasy, dystopické a young adult knihy a vše završí polička, kde jsou většinou mé nepřečtené knihy, které jsou spíše pro dospělé, nebo se jedná o klasiku.

Já doufám, že se vám video bude líbit, a že si z videa něco odnesete. Pokud by jste si mysleli, že nejsem ten pravý typ na točení knižních videí, tak se nebojte mi to sdělit do komentářů. Lepší netočit žádná videa, než špatná, na které nikdo nebude koukat s radostí :). Takže určitě dejte vědět, jestli se video líbilo. Určitě také napište, zda jste některé z knih četli, nebo jestli se chystáte :) Budu rád za každou reakci :).





2 komentáře:

  1. Frenchová od té mám V lesích První díl.. Je v TBR ;) Přechod mi kdysi nadchnul :* Skrýš povedená... Bílý kůň se mi líbil a o to víc mi naštvalo, že nebude Rudý... Mno Dál nezapisuju Máš celkem hodně podobný vkus takže bych téměř ke všemu měla nějakou připomínku :D

    Co se kvality týče.. Musela jsem mít vše na max, ale bylo ti pak dobře rozumět takže celkem OK ;) Takže snad budou další ;) A další a další :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvalita je dost špatná, protože si musím vystačit s mobilem...alespoň zatím :D. Zda budou další se uvidí po tom, jestli se tohle video alespoň trochu uchytí :). Jinak děkuju za zhlédnutí ;)

      Vymazat