sobota 17. ledna 2015

Unboxing #4

Jak jistě spousta z vás zjistila, na Bux.cz začali povánoční slevy. Ve výprodeji se objevily dokonce knihy, jako je Monument 14, nebo Dech. Takže pokud jste si tyto knihy chtěli přečíst, nebo pořídit. Teď máte možnost tyto knihy mít, za krásných 54 korun.

Já však tyto knihy již četl, a protože jsem nechtěl zase utratit tak moc, tak jsem si vybral jen ty, které jsem ještě nečetl a toužil sem po nich. 

Tak to je zatím největší balíček, který mi kdy s knihami došel :D


...a obsahoval tyto krásné knihy. Star trek není pro mě, ale pro kamaráda. Říkal sem si, že když pořídím nějakou knihu, která nebude pro mě, ale bude mnou někomu darována, nebudu se cítit blbě, že jsem zase utrácel za knihy :D

Pokud jste některou z knih četli, určitě dejte vědět, jak se vám líbila :)

5 komentářů:

  1. Taky jsem využila akce a vzala si právě Monument 14 a Dech :-D Jsem tak ráda, že jsem si je měsíc předtím nekoupila za plné ceny, to bych teď asi zešedivěla :-D
    Jinak z tvého balíčku jsem nečetla nic :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ještě že jsi vydržela :D. Já si Dech pořídil za 79 korun, takže to nebyla zas toková pecka, když sem ho viděl na buxu za asi 46 korun :D

      Vymazat
  2. Moument 14 jsem dostala na Vánoce ale stejně..když jsem pak našla první dva díly dohromady za nějakých 250kč málem mě kleplo :D ale z výprodeje na Buxu jsem si vzala Dech a byla jsem moc ráda že jsem si na něho počkala :) Pastýře smrti jsem četla a to je teda pecka, moc doporučuji, pro milovníka hororů a thrillerů ideální :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je taky pěkná cena za 2 díly :). Mně trochu mrzí, že jsem měl první dva díly z knihovny a třetí mám teď ve čtečce. Ale alespoň, že se mi dostaly do ruky :) Na Pastýře smrti jsem hodně zvědav.

      Vymazat
  3. Pastýře mi přinesl Knižíšek a jsem na něj velice zvědavá ;)

    OdpovědětVymazat