neděle 9. srpna 2015

Unboxing #9

 A dalším balíčkem jsem hned blíže zaokrouhlenému číslu 10. Tentokrát však ještě unboxing s číslem 9, který v sobě ukrývá jednu výhru, z které mám neskutečnou radost, o to víc, že jsem s výhrou vůbec nepočítal.

Pojďme na to :)

Balíček jako každý jiný, ale přesto zvláštní. Je v něm kniha :)


Vidíte...já vám to říkal, že je tam kniha :)


Krásná a s gratulačním dopisem. Jde o knihu Krotitel od Camilly Läckberg, kterou vydalo nakladatelství MOTTO. Obálka vypadá velmi zajímavě a protože miluji severské detektivky a od této autorky jsem ještě nic nečetl, má zvědavost je o to větší!!

Tímto bych chtěl ještě jednou poděkovat nakladatelství MOTTO za to, že uskutečnilo o tuto knihu soutěž a následně mi knihu zaslalo. Moc mě kniha potěšila! :)

2 komentáře:

  1. Knihu jsem četla a náramně se mi zalíbila. Autorka má dobrý styl psaní a velice poutavý příběh. Osobně hodnotím jenom a jenom kladně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor. Teď se na knihu těším ještě víc než předtím :)

      Vymazat