pondělí 12. září 2016

Unboxing #22


Máme tu začátek dalšího týdne, venku svítí sluníčko...co více si přát. Den může být lepší jen v tom případě, že za vraty zazvoní pošťačka a už na první pohled je zřejmé, že nese novou knihu do sbírky. To se hned člověku zlepší nálada. Tentokrát mi přišla kniha z mojí oblíbené detektivní série, kterou mám již přečtenou, ale bohužel ji nevlastním. Což se postupně snažím měnit, takže dnes dorazil první díl této série. Podařilo se mi ji vyměnit na databázi knih za jinou knihu, z čehož mám největší radost, protože jsem si nemusel kupovat knihu, kterou mám již přečtenou :).
 Tak se pojďte podívat, o čem to tu vlastně mluvím. :)


Obyčejný balíček, ale skrývá se v něm kniha, která má pro mě velkou hodnotu :).


Jak je zvykem, ještě jeden dramatický pohled do balíčku...


...a už je venku. Myslím si, že teď už ji jistě všichni poznáte.


Jedná se o knihu V lesích, první díl Dublinského cyklu od Tany French. Pokud někdo tuto knihu nebo sérii četl, rozhodně se se mnou podělte o názory, jak se Vám líbila :)


Tak jak je hezčí? S obalem nebo bez? Za mě s obalem, ale bez obalu má rozhodně své kouzlo :).


A takhle krásně už budou vypadat knihy u sebe. Kompletní série se již rýsuje. Stačí už jen sehnat podobným způsobem "Na Věrnosti" a bude komplet. I se slovenským vydáním Podoby, které nese název "Dokonalá podoba". 

2 komentáře:

  1. Já si je zase sháním v paperbacku :-) Ale zatim mam jen dvě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž bych si koupil kdysi Ztracený přístav v paperbacku :D. Hned by se lépe dokupovaly :D

      Vymazat