neděle 1. října 2017

Unboxing #25

Tak se po delší době opět hlásím a doufám, že už jsem překlenul menší psací krizi, která trvala přes dva měsíce. Přečtené knihy se mi za tu dobu nahromadilo mnoho, ale proto tu dnes nejsme. Dneska jsme tady, abychom si vykuchali jeden balíček, který mi nenadále přišel od nakladatelství Slovart. Tentokrát jsem absolutně netušil, co se v balíčku bude ukrývat za knihu a rozhodl jsem se, že po tom nebudu ani pátrat a nechám se opravdu překvapit. Po rozbalení balíčku jsem ale myslel, že mě odvezou. Paní Jana, která má v nakladatelství Slovart, mimo jiné, na starosti recenzní výtisky, mi u minulého balíčku sdělila, že se v nakladatelství rozhodli, že své recenzenty hodlají "umazlit do bezvědomí." Jak se v tomto balíčku ukázalo, svému slovu se rozhodli opravdu dostát :). Tak se pojďte podívat, co vše se ukrývalo v balíčku :).



Klasický balíček, který čeká na vykuchání. V poměru balíček/nůž můžete vidět, že balíček není žádný mrňous :) 


První věc, kterou jsem v balíčku nalezl, byla tahle krásná taška. Jedenu tašku z nakladatelství Slovart již mám a musím říct, že jsou to naprosto božské tašky. Jsou pevné, stylové, velké, zkrátka vhodné pro jakoukoliv příležitost. Bez této tašky už neudělám ani krok, takže mi tento dárek udělal obrovskou radost!!! :)


Aby toho nebylo málo, tak jsem v balíčku objevil ještě motivační diář, který pochází od holek z a Cup of Style. I z tohoto dárku mám velkou radost, protože diářů není nikdy dost ;). 


A zlatým hřebem celého balíčku je tahle krásně modrá kniha, která má opravdu zvláštní název. Podle obálky jste jistě zjistili, že jde o knihu od autorky, která napsal Kečupová mračna. Pokud jste Kečupová mračna alespoň jednou viděli, tak jste si určitě všimli, že má na ořízce vytištěné letící ptáky. I tato kniha má na ořízce nějaké otisky, ale budu zlý a neprozradím vám o jaké symboly jde. Běžte se podívat do knihkupectví ;) :P. 
Knihu vydalo sice nakladatelství Slovart, ale v knihkupectví jí hledejte pod značkou BOOKLAB, což je nová edice, která spadá pod nakladatelství Slovart a vycházejí v ní nové Yong Adult knihy ;) :)


Tak tímto způsobem se nakladatelství Slovart rozhodlo, že nás umazlí k smrti. Uznejte sami, že se jim to skutečně daří. Já osobně jsem z obsahu balíčku naprosto nadšený a mnohokrát chci poděkovat nakladatelství Slovart, že mi tímto balíčkem zpříjemnilo mnoho dní :) 


Pokud vás něco z tohoto balíčku zaujalo, neváhejte navštívit stránky nakladatelství Slovart, kde naleznete nejen tyto věci, ale spoustu jiných, zajímavých knih :)



2 komentáře:

  1. Z takového krásného obsahu bych měla taky obrovskou radost! Je skvělé jak si Slovart svých recenzentů váží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Slovart k recenzentům přistupuje opravdu pozorně a profesionálně. Nehledě na to, že i komunikace je skvělá a příjemná! :)

      Vymazat